8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Wszyscy wiemy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt mocnej ilości alkoholu oraz dieta uboga w akty oraz warzywa nie wróżą nic pięknego. Czynniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest jednak niemało praktycznych, i jednocześnie efektywnych kroków pozwalających usunąć tego zagrożenia.

kup traz

 

 

Poniżej przedstawiamy 8 owoców, jakie warto jeść, by usunąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w charakteru zmniejszenia zbyt wygórowanego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki wysokiej zawartości potasu. Zakłada się, że potas zwiększa siłę skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi uruchomionemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze łatwo się obniży. Banany można spożywać jak oryginalną przekąskę lub uzupełnić je do jogurtu bądź do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z ziole miąższem zawierają potas, podobnie jak pomidory i banany. Mają także witaminę C, która tworzy jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zapotrzebowania na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno wspomóc w ograniczeniu ciśnienia tętniczego. Wynik w linii obniżenia ciśnienia można zarejestrować po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to wielce trwały owoc, jaki można spożywać na surowo czy dusić w stronie soku. Jedno z doświadczeń wykazało, że picie filiżanki soku z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie pewno wspomóc w ograniczeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu że decydować element całego śniadania. Pamiętaj jednak, żeby sprawdzić ilość cukru, jak kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może zaburzyć dobroczynny wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten tropikalny owoc obniżający ciśnienie ma wyjątkowe rozwiązanie dla pań zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas natomiast inny składnik o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u pań z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej liczbie brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zapotrzebowania na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla głów na wypłacie obniżającej ciśnienie dobrą wersją dla nowej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych wyników mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem produkty można rozmrozić albo przygotować koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie wykonane w Finlandii wskazuje, że wysoka zawartość likopenu, czyli karotenoidu włączonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie zaprezentowane w czasopiśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku od 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u pań z szlachetnym szczeblem likopenu niszczyłoby się o 55%.

Arbuz

Arbuz zawiera wielką doza wody dzięki czemu dobrze wpada na twarzy z podniesionym ciśnieniem krwi czyli z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz że również zapobiegać wzrostowi ciśnienia u pań z regularnym ciśnieniem krwi.

Ponadto skutek ten zawiera L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego i je obniża. Prócz tego aminokwasy ujęte w arbuzach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane napoje z owoców oraz warzyw. Czyli jest piękna bowiem ważniejszego w istnieniu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o